.
.


لینک ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفند< تازه های فنّاوری < عکس .......... و آدرس hess.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 63484
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1




تلاش دوباره سوني براي بازگشت شبكه پلي‌استيشن و تهديدهايي نو 

در حالی كه سونی در تلاش است شبكه پلی‌استیشن خود را در این هفته از نو بر پا كند، اما تهدیدهای جدیدی از گوشه و كنار شنیده می‌شود. در اتاق‌های گفت‌وگوی IRC كه معمولا اجتماعات هكرها در آن برگزار می‌شود، از یك حمله خبر داده شده است كه به روش جدیدی انجام می‌شود.

به گزارش CNET، این خبر همزمان با انتشار خبر بازگشت شبكه PSN از سوی سونی منتشر شد. این خبر همچنین باعث شد تا مدیرعامل سونی و رئیس هیات مدیره، سر‌هاوارد استرینگر نامه‌ای منتشر و در آن اعلام كند كه سونی برای بازگشت این شبكه بی‌وقفه در تلاش است.

صرف‌نظر از كار این شركت، اگر منابع خبری CNET درست باشند، در صورت بازگشت این شبكه، سونی احتمالا با فشار بسیار زیادی از سوی هكرها مواجه خواهد شد. در اتاق‌های IRC مطرح شده بود كه این هكرها به سرورهای سونی دسترسی دارند و احتمالا سونی نتواند حفره امنیتی را به طور كامل مسدود كند.

آنچه بیشتر از هر چیز باعث نگرانی مسوولان سونی خواهد شد، ادعای هكرهاست كه تهدید كرده‌اند بزودی تمام اطلاعاتی را كه به دست آورده‌اند منتشر می‌كنند. گفتنی است، این اطلاعات شامل داده‌های شخصی و اطلاعات كارت‌های اعتباری است. اگر این اتفاق رخ دهد، میزان جرايم اینترنتی جهانی به‌صورت قابل توجهی بالا خواهد رفت، چرا كه داده‌ها بسادگی قابل بازگشت هستند.

در همین ارتباط گروه هكرهای بی‌نام در پاسخ به اتهام سونی اعلام كردند در این هك دستی نداشته‌اند. هنوز مشخص نیست هكرهایی كه در این چت حضور داشتند، از كدام گروه و سازمان هستند، اما این تهدید می‌تواند تمام تلاش‌های سونی را بی‌فایده جلوه دهد و آن را دوباره تحت فشار قرار دهد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:,  توسط حامد و شهاب 




درباره من
 دسته بندی